مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم
سرخط خبرها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دوران رجزخوانی مستکبران به پایان رسیده است| حزب‌الله عالم‌گیر خواهد شد

  • کد خبر: ۱۵۸۷۳۸
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دوران رجزخوانی مستکبران به پایان رسیده است| حزب‌الله عالم‌گیر خواهد شد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دوران رجزخوانی مستکبران به پایان رسیده است،‌ گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، محور مقاومت در منطقه شکل گرفت و این خط سرخ تا تشکیل حزب‌الله عالم ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در اجتماع زائران و مجاوران حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: زمانی که امام عظیم‌الشأن ما به‌صراحت اعلام کرد که ملت ایران از امت رسول‌الله (ص) نیز برتر و گرامی‌تر است، از رقم خوردن چنین روز‌هایی آگاه بود که ملت مسلمان ایران با زبان روزه و زیر تابش آفتاب در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند، حماسه رقم می‌زند و دوشادوش مظلوم، با ظالمان دست به گریبان می‌شود.

وی افزود: همان‌طور که مظلومیت در ملت فلسطین تجلی یافته است، رژیم صهیونیستی هم انعکاس کامل ظالم و غاصب است و بر این اساس، مردمی که در راهپیمایی روز قدس امسال حضور پیدا کرده‌اند، در حقیقت به فرمان دین و سفارش اهل‌بیت (ع) لبیک گفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه انزجار از ظالمان باید با ایمان به جبهه حق همراه باشد، خاطرنشان کرد: خروش انقلابی این ملت، ترجمه زنده قرآن کریم است که فرمود باید از دشمنان خدا ابراز بیزاری کنید و ملت ما پس از اینکه در شب قدر، قرآن خدا را بر سر گذاشت، در ظهر روز قدس، این‌گونه به فرمان آن عمل می‌کند.

وی ادامه داد: ملت ما در شب قدر خود شیعه رضوی بودن را به نمایش گذاشت و در قدس هم ثابت کرد که پیروی راستین امام هشتم (ع) است. بر این اساس، دشمنان این آب و خاک باید بدانند که با ملتی رو به رو هستند که با زبان روزه در این حجم و کیفیت، سنت‌های دینی و انقلابی را حفظ می‌کنند؛ مردانی که ۴۵ سال در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس ایستادگی کرده‌اند و زنانی که مکتب زهرای مرضیه (س) و بصیرت زینب کبری (س) را به ارث برده‌اند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در تشریح و تبیین ضرورت دفاع از آرمان فلسطین گفت: راهپیمایی روز قدس ثابت کرده که رژیم صهیونیستی به‌عنوان غاصب قدس شریف، دشمن بشریت است؛ رژیمی جنایتکار، نژادپرست و مستکبر که اقلیت یهودیان را آقای عالم می‌داند، اما به فضل خدا ۴۵ سال است که انقلاب اسلامی ملت ایران، آن‌ها را ذلیل عالم کرده است.

وی ابراز کرد: آن‌هایی که زمانی رؤیای نیل تا فرات داشتند، اکنون به شرایطی دچار شده‌اند که حتی امید به حفظ سرزمین‌های اشغالی هم ندارند. حقیقت امروز زمان ما آن است که امت اسلامی تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی آرام نمی‌گیرد و همه آن‌هایی که تصور می‌کردند جبهه مقاومت منحصر در حاج قاسم است و او را به شهادت رساندند، اکنون باید حتی در خواب شب هم نگران جان خود باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، محور مقاومت در منطقه شکل گرفت و این خط سرخ تا تشکیل حزب‌الله عالم ادامه خواهد داشت. غرب تلاش کرد تا جماعتی را در ایران فریب دهد و چند حرکت کوچک و ضعیف را رقم بزند، اما همه آن‌ها امروز به نظاره نشسته‌اند و حقیقت زن ایرانی و مسلمان را با نقش‌آفرینی انقلابی درک می‌کنند.

وی تأکید کرد: دوران رجزخوانی مستکبران به پایان رسیده است. ملت ایران که دفاع مقدس را پشت سر گذاشت، روز به روز با توفیقات بیشتری مواجه شد و اکنون هم که دولت انقلابی بر کار است، خوشبختانه مسئولان خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانند و امیدواریم تا به‌زودی مشکلات اقتصادی هم حل و فصل شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان این مراسم، قطعنامه راهپیمایی روز قدس امسال نیز قرائت و ندای «الله‌اکبر» زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی طنین‌انداز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->